متنی درباره حجاب
وبلاگ دانشجویان پرستاری قائن سال 90 ورودی بهمن

به نام خدا

این نوشته تلخ است.

آن روزها دستان کوچکم میان آن همه سیاهی به سیاهی چادرت گره می خورد و گم نمی شدم این روزها دیگر گم نمی شوی زود پیدایت می کنم.اما اینجا انگار ، همه چیزی گم کرده اند.

وقتی این نوشته را دیدم از خودم پرسیدم گم کرده ی ما چیست؟ نجابت ، معصومیت ، حرمت!

شاید گم کرده ی ما همین ها باشند ، روزگاریست چادر ما برای خیلی از مردم هیچ معنایی نداره نه نجابت از آن می فهمند نه معصومیت و نه حرمت.

قوه قضاییه و صدا سیما چه می کنند؟

چرا آن زن مجرم در دادگاه محجبه حاضر شد؟ نباید چادر لباس فرم زندانیان برای حضور در دادگاه باشد؟ نباید چادر از ملزومات طراحی لباس در فیلم ها باشد؟ چرا زنان فرودست و طبقه پایین در سریال ها چادری هستند؟

درد من از زخم زبان های بعضی دوستان نیز هست که به نوعی می خواهند خود را توجیه کنند و مدام این جمله را تکرار می کنند که هر چی ....زیر چادره( من از تمام خانم های چادری به خاطر این جمله معذرت می خواهم ) میخواهم به شما دوست عزیز بگویم  که درست است که بعضی از خانم ها چادر را دست مایه ی برای کارهای کثیف خود کرده اند و از آن سو استفاده می کنند که برای این افراد متاسفم.ولی خود چادر که بد نیست اصل چادر که خراب نیست می توان چادر داشت و از آن به نحو احسن استفاده کرد .نمیخواهم بگویم که همه باید چادر داشته باشند نه!! چون میبینم خیلی از دوستان مانتویی ما در عین اینکه نجابت خود را حفظ کرده اند اما در خیلی از عرصه ها نیز موفقند و یک ملت به آن ها می بالد.گاهی پیش می آید بعضی دوستان گله می کنند از این که آقا پسرهایی به دنبالشان راه افتادند و از این وضع ناراحتند.روی سخن من با شما آقایان نحترم نیز هست.نجابت فقط مختص جنس زن نیست کاش می شد شما نیز حرمت دختر رهگذر ر خیابان را نگه می داشتید تا حرمت خواهر شما ، مادر شما ، و حرمت همسر شما را نگه دارند چرا که جواب های هوی است.و شما دوستان عزیز که گله می کنید و بی فرهنگی را دلیل این رفتار آقایان می دانید خواستم به شما بگویم که هوس جا و مکان نمی شناسد بزرگی و کوچکی شهر نیز تاثیری در میزان آن ندارد.کاش می شد شما نیز رعایت می کردید تا پسران شهر را به دنبال خود نکشانید.نمیدانید چه لذتی دارد وقتی در خیابان و دانشگاه راه می روید و صد قافله دل کثیف به دنبال شما نیست.

خدایا لذتم مدام باد!

به قلم نرجس قربانی



نظرات شما عزیزان:

داوری نیا
ساعت23:49---31 ارديبهشت 1392
سلام.کاش بشه اون کسایی که تو نوشتت واسشون اظهار تاسف کردی بیان و این مطلب قشنگتو بخونن.عالی بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 22 ارديبهشت 1389برچسب:,
ارسال توسط مسافر انتظار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 372
تعداد آنلاین : 1



فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما
Pichak go Up

-_ !News _-